Naše cíle při budování e-shopu:
Přizpůsobení designu korporátní a produktové identitě společnosti.
Působivý design bez ztráty snadné navigace a použitelnosti.
Funkčnost a pohodlí pro uživatele ve všech fázích online nákupu, až do finální kontroly a dokončení platby objednávky.
Snadná správa při přidávání – odebírání produktů, správa objednávek, zákazníků, včetně firemních novinek.
Vytvořte si eshop založený na vyhledávačích a pravidlech optimalizace pro vyhledávače (S.E.O.).
Vysoké hodnocení ve vyhledávačích začíná samotnou tvorbou internetového obchodu. Uživatelské testování na všech stránkách za účelem jen těch nejlepších zkušenosti návštěvníka.
Responzivní design optimalizovaný pro mobily a tablety.
Vývoj a funkce e-shopu:
Tvorba e-shopu s dynamickými jednotkami pro správu firemních a produktových novinek.
Firemní prezentace s kompletní analýzou historie společnosti, aktivit a finančních údajů.
Produktový katalog:
Kategorizace produktů s neomezenou úrovní kategorií a podkategorií.
Podrobná prezentace každého produktu nebo služby s neomezeným počtem fotografií, kategorií, podkategorií, kódů, značek, popisu a ceny. V popisu může být vždy uvedena jakákoli jiná specifikace.
„Promo spot“ pro prezentaci vybraných produktů na hlavní a domovské stránce každé kategorie produktů.
Mnohanásobné kategorií produktů
Tvorba e-shopu s navigačními filtry např. značka, cena.
Vyhledávání (full text) a rozšířené vyhledávání.
Srovnání produktů
Funkčnost souvisejících produktů
Možnosti produktu (barva, velikost)
Různé úrovně použitelnosti v závislosti na vašich potřebách
Provozování „dvojitých cen“ pro implementaci slevové politiky.
Možnost vybudovat e-shop v angličtině. Schopnost podporovat neomezený počet jazyků.
Sociální sdílení
Dynamický modul pro nabídky a nové produkty.
Výstupní kontrola
Proces registrace člena a zákazníka (přihlášení).
Schopnost podpory přihlášení přes Google, Facebook.
Služba zasílání hesla zákazníkovi v případě ztráty.
Nákupní košík.
Optimalizovaný proces dokončení objednávky a uživatelská zkušenost zákazníka.
Možnost objednávky bez nutné registrace (pokladna pro hosty).
Seznam přání (košík oblíbených produktů).
Schopnost zákazníka vidět jeho profil a historii jeho objednávek.
Informování zákazníka e-mailem o jakékoli změně stavu jeho objednávky
Výpočet poštovních nákladů na základě hmotnosti a zeměpisné oblasti.
Absolutní bezpečnost plateb kreditní kartou, které jsou prováděny prostřednictvím důvěryhodných partnerů třetích stran a pomocí protokolu SSL.
Možnost platby bankovním vkladem, na dobírku nebo PayPal.
Možnost podpory obchodu
Možnost podpory zlevněných komerčních zásad při placení (kupóny, doprava zdarma)
Schopnost podporovat věrnostní programy
Možnost B2B (velkoobchod) se speciálním přihlášením a slevovou politikou pro daného zákazníka.
Možnost zaregistrovat návštěvníka pro zasílání novinek.
Správa
Back Office systém online obchodu pro správu objednávek a členů – zákazníků.
Kompletní správa databáze produktů se snadno použitelným rozhraním pro přidávání, odebírání, editování či jakékoli jiné změny.
Automatické upozornění správce e-mailem pro každou objednávku.
Správa podnikových novinek a všech dalších modulů.
Více úrovní přístupu v prostředí pro správu.
Možnost exportovat data / reporty.
Bezpečnost a spolehlivost
Řízení a optimalizace webu podle moderních bezpečnostních standardů. Průběžná kontrola a aktualizace.
Podpora zásad GDPR na webu.
Šifrování dat podle aktuálních a budoucích zásad.
Hostování ve spolehlivých datových centrech s vysokou nepřetržitou službou SLA, zabezpečením a zálohováním.
Rozšiřitelnost
Webly může zahrnout jakoukoli speciální funkci, kterou zákazník požaduje změnou jeho platformy.