Search Engine Optimalizace
Aby měl web dobré hodnocení v organických výsledcích GOOGLE, musí mít kromě akcí podniknutých jeho vlastníkem (PAYPERCLICK) především správnou strukturu, dodržovat některé základní standardy a používat propagační nástroje. Na základě specifikací GOOGLE vám následující výsledky mohou pomoci zvýšit výsledky.
Optimalizace
• Reagující technologie založená na požadavcích GOOGLE. Přizpůsobení webu na mobilních zařízeních a tabletech.
• Nástroje pro zvýšení rychlosti webu téměř až o 50% prostřednictvím komprese CSS & JAVASCRIPT a technologie CASHE.
• Registrace webu v nástrojích pro webmastery a instalace nástroje Google Sitemap s xml.
• Přátelské adresy URL: Použijte přátelské adresy URL, které mění adresu webu, jsou upravovány a vytvářeny správcem webu.
• Propojení stránek se sociálními médii (Like, Share atd.).
• Možnost změnit přátelské adresy URL administrátorem webu.
• Umístění SITEMAP a GOOGLE MAP na web a s možností výpočtu trasy.
• Automatické doplňování s relevantními klíčovými slovy, popisem a štítky na produktech a kategoriích.
• Možnost odlišného zvýraznění textu nadpisů h1 (podle kategorii a produktu).
• Použití přátelských adres URL na nedynamických stránkách webu, jako je nákupní košík, vyhledávání, informační bulletin atd.
• Html záhlaví h1, h2, h3 pro zvýraznění důležitých prvků webu ve vyhledávačích, jako jsou názvy kategorií a názvy produktů.
• Přidejte k produktovým fotografiím alternativní popis a automaticky je odešlete do vyhledávačů fotografií.
• Schopnost spravovat klíčová slova a popisy Meta Tags – značek podle kategorie a produktu.
• Bezpečnostní protokol SSL pro spolehlivost stránek a zabezpečení dat zadaných uživatelem.
Optimalizace rychlosti
jQuery Google
jQuery UI Google
Defer Javascript Minify CSS
Encode Small Images
Defer CSS
Endcode URL(s)
SEO URL
Cache
Category Module Caching
Navigace v záhlaví
Minify HTML Enable
Komprese JPEG
Komprese GZIP